Elektrische componenten
Ik ben er in gedoken en allerlei elektrische componenten uitgezocht. Als ik een keer niet thuis ben kan ik toch comfortabel werken en leven qua stroom.
Dit is dè bus! Mijn witte grijze syncro, een 16 inch. In het begin heb ik er niet veel kilometers mee kunnen maken omdat de motor stuk was en ik van het ene verhaal in het andere verhaal verviel. Uiteindelijk komt het goed en kunnen we er mee rijden. Toen ik hem kocht wilde ik er een off-grid beest van maken dat we gemakken hebben van thuis zonder dat we thuis hoeven te zijn, met de charme van kamperen. Hieronder vind je alle blog-posts die direct met de bus te maken hebben.
Ik ben er in gedoken en allerlei elektrische componenten uitgezocht. Als ik een keer niet thuis ben kan ik toch comfortabel werken en leven qua stroom.
Mijn grijze syncro heeft aardig wat liefde nodig. Zo besteed ik bijvoorbeeld tijd aan het 16″ syncro remwerk. Helemaal opgebouwd uit nieuwe onderdelen.
Eerst was ik ideeën aan het zoeken en die komen tot stand in deze post met de inspiratie voor mijn bus, compleet met plaatjes en links.
Als je een motor in je bus wilt gebruiken dan begint het bij het slopen van de Subaru. Het wordt voorzicht gedaan, je weet nooit wat je nodig hebt.
Tijdens wachten op de bus ging ik nadenken over interieur ideeën & brainstormen. Hoe wil ik straks de bus inrichten? 5 jaar later ga ik er mee aan de gang.
Er is een boodschappenlijst Subaru ombouw nodig om de spullen te vinden om het Subaru blok goed in je T3 aan te sluiten. Of je bent eventueel zelf creatief.
Hier post ik een PDF met een Rij indruk Subaru Legacy 2.5 van Autovisie.. Van dit model uit 2000 is de motor verhuisd naar de grijze syncro.
Ik heb de DJ motor kapot, wat nu? Moet ik hem vervangen met een originele of voor een andere VW motor of juist een Subaru?
Hier vertellen we meer over de oude motor, een DJ 2100cc die in de grijze syncro zat. Helaas reed ik hem stuk, maar het is een bijzondere motor.
Een aantal onderdelen van 16″ syncro Stralen & poedercoaten, want ze zijn schaars en daarom maar even goed behandelen voor mishandeling.
Erg cool dat ik met een T3 bus in het bos kan rijden. Lang leve de syncro aandrijving. Dus ik moest er ook een filmpje van maken natuurlijk.
Hier vertel ik over Een witte syncro, dè bus! Deze kocht ik ter vervanging voor de gele bus. Eindelijk mijn bus hobby en off-road rijden gecombineerd.
Hier zie je de advertentie van de grijze syncro. Ooit via de mail gekregen, met een hele berg aan foto’s. Een mooie eerste indruk.
Er is niets meer om te laden.