Mark van Bustoys/-fever
Deze posting komt van een oude website van Mark en stond vroeger op Bustoys.nl en/of busfever.nl. Helaas is de website na de verkoop van de T3 syncro verdwenen. Gelukkig mochten we de info hier nog posten.
De zwart inlaat buis is verbouwd, verzaagd met koperen pijp verbonden, opnieuw samengesmolten en hierna afgeperst.
De Intercooler en radiateur met pomp gekocht in de USA
Ik heb wel een steuntje moeten maken en één trilingsrubber van de uitlaat gebruikt om enigsinds beweging te hebben tussen motor en interkoeler.
Hij was in ieder geval de helft goedkoper dan in Duitsland na import en belasting € 500 met lage dollar van €1,49 “Hi Hi”
Later heb ik toch de koelwaterpomp moeten uitwisselen omdat deze binnen 1000 km kapot ging (lekken).
Oud naar nieuw
Nu alleen nog de inlaat verlengen en iets verdraaien zodat deze recht tegenover elkaar staan.
Heb voor de intercooler een frame gemaakt. Onder dit frame één trillingsrubber van de uitlaat gemonteerd, hierdoor kan alles bewegen en trillen zonder kapot te gaan.
meer van Mark
Meer van de oude website van Bustoys/Busfever, geschreven door Mark.