OTOMotor & BS-Autotune

Ik kreeg een mail van Jeroen van BS-Autotune naar aanleiding van een post. Dus een rectificatie en/of uitleg is op z’n plaats over OTOMotor & BS-Autotune.

Mensen die mijn Subaru project volgen zullen het wellicht gelezen hebben. Ik was niet zo positief over de samenwerking tussen BS-Autotune en Brian van OTOMotor in ‘Het Slopen van de Subaru‘. Toen ik die blog schreef was ik nog hoopvol dat het project rondom mijn bus door OTOmotor afgemaakt zou worden. Het duurde lang, maar die Brian kwam ook betrouwbaar over. Verhalen die hij over Jeroen Bosma en zijn bedrijf BS-Autotune had nam ik direct van hem aan.

Nu zijn we veel verder in de tijd en heb ik een jaar geleden mijn bus opgehaald bij Brian. Hij wilde me nog afschepen met €1.000 teruggave van het vooraf betaalde geld. En na wat touwtrekken heb ik meer terug gekregen, maar ik heb een nare smaak aan hem overgehouden.

  • Mijn kabelboom is aan gort geknipt
  • Mijn auto stond er nog net zo bij als ik hem bijna 2 jaar eerder had gebracht
  • De motor was wel netjes gereviseerd, De motor was crappy gereviseerd, in 2018 opnieuw gedaan en hij stond alleen niet op tijd.

Afgelopen week kreeg ik een mail van Jeroen Bosma. Hij was niet blij met die oude blog-post van mij en niet geheel onterecht denk ik. Ik heb intussen mijn blog aangepast, maar een verdere rectificatie is wel op z’n plaats.

Alle slechte verhalen die ik heb gehoord kwamen van Brian, die uiteindelijk bij mij niet zijn afspraken nakwam, slecht communiceerde en waar ik mijn bus heb weg moeten halen. Eigenlijk heeft hij me behoorlijk belazerd. Als een groot project van zo’n bus buiten je vermogen ligt, pak de klus dan ook niet aan.

Als ik Jeroen moet geloven had hij moeite met communiceren met Brian, kwam hij afspraken niet na. Deze dingen herken ik dus erg. Dus de negatieve verhalen over het bedrijf BS-Autotune moet ik intrekken. Ik citeer een stukje uit de mail;

Maar voor wat betreft de Subaru bus:
De motor stond er gewoon startklaar bij. We hebben ook gestart, alleen stopte de motor op het bovenste dode punt net voor compressie. Om er vervolgens doorheen te draaien.
De starmotor kreeg de motor gewoon niet vlot rond. Dus ik was gewoon klaar. Had de rekening al gemaakt.
Alleen nog wachten op Brian met de betaling en de 1,5kW startmotor.

De waarheid zal in het midden liggen, maar nu ik met Jeroen gesproken heb ben ik meer geneigd om hem te geloven. Dus mijn gemopper op zijn bedrijf was onterecht.

Meer over deze syncro

Geef een reactie